×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
false

عده ای که از خون آنان به کرسی های مدیریت و ریاست دست یافته اند به راحتی درس حسین فهمیده را از کتب دانش آموزان ما حذف می کنند و اکنون نیز شاهدیم که درس دفاع مقدس را حذف می کنند انگار نمی دانند یا فراموش کرده اند که این جنگ یک گنج بی پایان است فاین تذهبون ای جماعت روشنفکر؟؟؟؟

و لا تقولوا لمن یُقتل فی سبیل الله أموت بل أحیاء و لکن لاتشعرون
بقره/ ۱۵۴

روزی تلویزیون رسمی کشورمان سریالی از کشور ترکیه پخش می کرد. در میانه فیلم، شخصی با جسدی مواجه شد که اسلحه ای در دست داشت؛ هر چه تلاش کرد اسلحه را از دست آن جسد که فقط استخوان هایش باقیمانده بود بگیرد، نتوانست تا اینکه یکی از فرماندهان ارتش آمد و اسلحه را از بین استخوان ها گرفت. علت را که جویا شد، فرمانده گفت: این استخوان ها باقیمانده جسد یکی از سربازان کشورمان است که در جنگ جهانی کشته شده است. سرباز،اسلحه اش را فقط به یک فرمانده می دهد…آن ها از سربازان خود اسطوره ساخته و آنان را به جهان معرفی می کنند. وقتی این تجلیل و اسطوره سازی ها را با رفتار بعضی افراد در کشورمان مقایسه می کنم چیزی جز افسوس نصیبم نمی شود. وقتی می بینم جنگ ما دو برابر جنگ جهانی به طول انجامید و به خلاف جنگ جهانی که ابر قدرت ها در تقابل با هم بودند تمام ابر قدرت ها و به نحوی تمام کشورها یک طرف جنگ و کشورم طرفدیگر؛ چیزی جز تاسف نصیبم نمی شود.
روزگاری که حتی ارتشمان وضع مناسبی نداشت و در عمل، فاقد نیروی نظامی کلاسیک و آموزش دیده بودیم عده ای جوان، داوطلبانه به میدان آمدند و چنان صدام را سرجای خود نشاندند که با هیچ معادله ای قابل حساب نبود آن رادمردان، ارتش بعث صدام را در خونین شهر، زمینگیر کرده بودند، اما عده ای که از خون آنان به کرسی های مدیریت و ریاست دست یافته اند به راحتی درس حسین فهمیده را از کتب دانش آموزان ما حذف می کنند و اکنون نیز شاهدیم که درس دفاع مقدس را حذف می کنند انگار نمی دانند یا فراموش کرده اند که این جنگ یک گنج بی پایان است فاین تذهبون ای جماعت روشنفکر؟؟؟؟ به خیال خام خود می خواهید نام و یاد شهدا را به فراموشی بسپرید؟؟؟؟ زهی خیال باطل!
مسیر را کج رفته اید. بدانید که نام شهدایی که بعد از سه دهه همچنان گره از کار کشور و زائران خود باز میکنند قابل فراموشی نیست…

محمود عمادی نژاد

لینک کوتاه: http://bidardez.ir/?p=1034

true
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد