×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
false

تعداد اساتید و مسولین کادر اجرایی طرح ملی رحله با توجه به شرکت کنندگان در دوره می باشد،لذا؛ این طرح در شهرستان دزفول با حضور ۴ نفر از اساتید و مسولین اجرایی ، موسسه بیت الاحزان حضرت زهرا(س) در حال برگزاری است.

به گزارش خبر گزاری بیدار دز _ گروه حلقه وصل ؛ طرح ملی «رحله» حفظ ۴ جزء قرآن کریم در دو ماه تعطیلات تابستان توسط مؤسسه بیت الاحزان در حوزه علمیه ایت الله قاضی{ره} برای اولین بار در دزفول در حال برگزاری می باشد.
در همین راستا گفتگویی صمیمی با حمید رضا رحمانی حافظ کل قرآن و مسول اجرایی دوره رحله در شهرستان دزفول ترتیب دادیم که مشروح این گفتگو در ادامه امده است.
حمیدرضا رحمانی در گفتگو با خبرنگار اختصاصی بیدار دز بیان کرد که؛ در ابتدای این طرح ۴۵ نفر از شهرستان دزفول و حومه و همچنین شهرستان های مجاور ، شرکت کردند که تعدادی از آن ها در دوره آموزشی طرح رحله در همان هفته ابتدایی و تعدادی دیگر به دلیل ضعف آموزشی از حضور در ادامه این طرح حذف شدند.
در حال حاضر ۲۵ نفر کارآموز حضور دارد که تا آخر این طرح ان شاءالله حافظ چهار جزء آخر از قرآن می شوند.

حمید رضا رحمانی با بیان اینکه تعداد اساتید و مسولین کادر اجرایی طرح ملی رحله با توجه به شرکت کنندگان در دوره می باشد،گفت؛ این طرح در شهرستان دزفول با حضور ۴ نفر از اساتید و مسولین اجرایی ، موسسه بیت الاحزان حضرت زهرا(س) در حال برگزاری است.
رحمانی در ادامه بیان کرد البته برگزاری طرح رحله در حوزه علمیه به دلیل مقارن شدن زمان این طرح با شروع کلاس های آموزشی حوزه علمیه در اواخر طرح رحله و همچنین شروع شدن دوره تثبیتی طلبه های جدید حوزه علمیه ، برخی مشکلات در برگزاری ادامه این طرح به وجود آورده است. که در صورت عدم حل این مشکلات ممکن است مکان دوره را در روز های باقی مانده از این طرح جابه جا کنیم

گزارش تصویری

لینک کوتاه: http://bidardez.ir/?p=1036

true
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد