×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
false

به گزارش سرویس سیاسی بیدار دز، استاد محسن ریاضی در یادداشتی که به این خبرگزاری تحویل داد نوشت:

حضور قهرمانانه و حماسی ملت فهیم، انقلابی و بصیر ایران اسلامی در هفته ای که شایسته است از آن به عنوان «هفته بصیرت» یاد شود، برگ سبزی در کارنامه ملت انقلابی و جمهوری اسلامی است.به طور حتم، آغاز تجمعات انگیزه هایی نظیر تنگناهای اقتصادی و معیشتی داشت اما با موج سواری مثلت آمریکا، رژیم صهیونیستی و سعودی، همراهی معاندان خارجی و داخلی و موج آفرینی رسانه های گروهی مخالف جمهوری اسلامی تبدیل به آشوب و اغتشاشاتی گردید که اگر چه خسارات اندکی به کشور و مردم وارد کرد اما حضور ملت همیشه بیداری که دوستدار انقلاب و مقام معظم رهبری بوده و هستند، تنها نسخه ی شفابخش این بیماری رو به حاد بود.

آنچه در این میان نباید فراموش شود، مطالبات به حق مردم در کلیه حوزه های وظیفه ای دولت، بویژه بحث های اقتصادی و معیشتی است. دولتمردان، بویژه شخص رئیس جمهور، نباید حضور حماسی مردم را در روزهای اخیر، تأییدی بر رفتارهای خود بدانند، بلکه به عکس باید پاسخ اعتراضات واقعی مردمی را که در تمامی صحنه ها و از جمله صحنه های خطر، دوشادوش مسئولان بوده اند به گونه ای قانع کننده بدهند که :

  • آیا برای حل مشکلات کشور و بویژه مشکلات معیشتی مردم، منتر فتح الفتوح!! «برجام» هستند؟
  • آیا هنوز اندیشه خام به دست آوردن «دل کدخدا» را با هدف حل مشکلات داخلی، منطقه ای و فرا منطقه ای، در سر می پرورانند؟
  • آیا از اتاق فرماندهی «اقتصاد مقاومتی» که مورد مطالبه رهبر معظم انقلاب بوده است، دودی سفید، بلند شده است؟
  • آیا رویه رشد فزاینده ی قیمتها، در کنار ادعای همیشگی تثبیت بازار و… باقی خواهد ماند؟
  • آیا هنوز با اجرای طرح های کاملاً ناقصی همانند «سبد غذایی» باعث کشاندن مردم در صف های طولانیِ یادآور روزهای انقلاب و جنگ تحمیلی می شوند.
  • آیا کماکان در نظر دارید با ایجاد برخی شغل های چند ساعته در هفته برای قلیلی از جوانان، رشد اشتغال در کشور، فزاینده نشان داده شود؟
  • آیا بعد از ۵ سال از سابقه حضور در عرصه مستقیم اجرایی کشور، مشکلات به دولت های پیشین حواله می شود؟
  • آیا هنور پای بند جمله دیکته شده «به عقیده نگارنده» به نهارهایی انقلابی همچون سپاه هست؟
  • آیا اگر حضور انقلابی پاسداران عزیز در برخی عرصه های وظیفه ای دولت، نظیر اسکان موقت زلزله زدگان کرمانشاه، آن هم در مدتی کوتاه نبود،حرفی برای این مردم مظلوم داشتند؟
  • آیا هنوز زمان تحقق وعده های تو خالی نظیر تأمین مسکن اجتماعی، ایجاد رونق اقتصادی، پربارکردن سفره ایرانیان و… نرسیده است؟
  • آیا بناست به ذکر «بایدها» و «نبایدها» به جای اقدامات مؤثر، همت گمارند؟

جناب آقای روحانی

مردم «بایدها» و «نبایدها» را به خوبی می دانند و منتظر اقدام جنابعالی در خصوص بایدها و تلاش برای رفع نبایدها هستند.اگر امروز به برکت حضور آگاهانه ملت همیشه بیدار، آتش فتنه دشمنان خاموش شده است، اما مطالبات به حق مردمی، بویژه در مسائلی همچون معیشت، ایجاد اشتغال و تسهیل امر ازدواج جوانان، بر سر جای خود باقی مانده است.

از انقلابیون عزیز بویژه جوانان متعهد هم انتظار می رود تا در کنار مردم و رسیدن به خواسته های مشروع و به حق مردم شریف و نجیب از پای ننشسته و مطالبات خود را از راه های قانونی پیگیری نمایند.

محسن ریاضی ۹۶/۱۰/۱۷

لینک کوتاه: http://bidardez.ir/?p=1770

true
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد