×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
false

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری بیدار دز؛ به یُمن میلاد با سعادت  بانوی مهر و عاطفه، اسو ه ی علم و حلم  حضرت زینب کبری  (س) و روز پرستار و همزمان با  چهاردهمین سال تأسیس واحد خواهران پیروان عترت (ع) هیأت رزمندگان اسلام شهرستان دزفول، جشن” میلاد یاس سفید”  در دزفول برگزار شد.

این جشنواره به همت واحد خواهران پیروان عترت(ع) و با همکاری اداره ی آموزش و پرورش شهرستان دزفول با حضور پرشور دانش آموزان ابتدایی و مربیان و جمعی از مسئولین محترم این شهرستان در صبح روز سه شنبه ۳/۱۱/۹۶ در سالن کانون ایثار دزفول برگزار شد.

بخش آغازین این آیین  قرائت سوره ی کوثر توسط گروه “حاملان قرآن دبستان تسنیم” بود، سپس تمام قامت به استقبال سرود ملّی رفتیم و ادامه ی برنامه با هنرمندی معلّم خلاق دزفولی “ آقای محمد رضا جاهد” و با حضور “خاله نوشین” اجرا شد. در این بخش آقای جاهد و خاله نوشین با برنامه هایی همچون مسابقه، سرود، شعر، تر دستی، تست هوش و گلبرگ زندگی امام زمان(عج) که شامل مجموعه سؤالاتی در مورد زندگی حضرت ولیعصر(عج) بود، در فضایی شاد و صمیمی ؛ به انتقال مفاهیمی آموزشی به دانش آموزان پرداختند.

سپس مولودی خوانی توسط مداح اهل بیت ” آقای حاج غلامعلی رسالتی فر”  اجرا شد و در ادامه از پرستار نمونه ی بخش اطفال سرکار “خانم زینی زاده”  تقدیر شد. در پایان به ده نفر از برندگان بخش دلنوشته ی جشنواره که با موضوع “ حضرت زینب(س) و روز پرستار” برگزار شده بود هدایایی همراه با لوح تقدیر اهداء شد.

گزارش تصویری این مراسم در ادامه:

لینک کوتاه: http://bidardez.ir/?p=1818

true
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد