×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
false

ماه رجب، بهار عبادت و تضرّع و توسل الى اللَّه است. این ایام عبادت را – این ماه رجب را، ماه شعبان را و بالاتر، ماه رمضان را – دست کم نباید گرفت.

ماه رجب، بهار عبادت و تضرّع و توسل الى اللَّه است. این ایام عبادت را – این ماه رجب را، ماه شعبان را و بالاتر، ماه رمضان را – دست کم نباید گرفت.
ماه رجب، ماه عبادت است، ماه توسل به پروردگار است، ماه تضرع است؛ و در این راه، ماه تشبه به امیرالمؤمنین است. با خدا ارتباطمان را قوى کنیم تا در میدان هاى زندگى بتوانیم با اراده‌ى محکم، با قدم استوار و با ذهن روشن، وارد هر میدانى بشویم. (مقام معظم رهبری۲۸تیرماه۸۷در دیدار اقشار مردم)

کتابی که به محضرتان معرفی می شود کتاب جدیدی نیست ولی معرفی این کتاب دلایل مختلفی دارد:

اولا مفید و کوتاه بودن کتاب

دوم اینکه افرادی که کتاب را در دسترس دارند حتما مجدد مطالعه بفرمایند و به حضور ذهن خود اکتفا نکنند.

سوم اینکه این کتاب اگر در جامعه ترویج شود یعنی آنهایی که خوانده اند به دیگران معرفی نمایند به طرق مختلف آن وقت به سمت فضای و هوای جامعه ای دینی حرکت کرده ایم .
اگر می خواهیم جامعه مان رشد کند باید مسئولیت پذیر باشیم و کتب خوب را معرفی کنیم.

کتاب ماه رجب ماه یگانه شدن با خدا از استاد اصغر طاهرزاده کتابچه ای کوچک حاصل یکی از سخنرانی های استاد اصغر طاهرزاده است کتابی کوتاه و موجز و حاوی نکاتی برای استفاده ی بهتر از این ماه پربرکت می باشد.

مولف این کتاب کوشیده تا نکاتی را از روایات و علمای ربانی بیاورد تا جایگاه توجه به ماه رجب را در سعادت دنیوی و اخروی واضح کند و به فراخور اعمالی را نیز ذکر و توضیح داده است.

ماه رجب ماه یگانه شدن با خدا
اصغر طاهرزاده
۶۳صفحه
قطع جیبی
چاپ نهم
۶۰۰تومان
انتشارات لب المیزان

لینک کوتاه: http://bidardez.ir/?p=202

true
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد