×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
false

حجت الاسلام والمسلمین قاضی امام جمعه دزفول در دیدار مدیریت و  اعضای مجموعه فرهنگی وارثین به اهمیت موضوع کتاب اشاره کرد و گفت: باید شور و نشاط ایجاد شده در عرصه کتاب‌خوانی در جامعه را با نوآوری تقویت کرده و افزایش داد.

امام جمعه دزفول ضمن تأکید بر استفاده از ظرفیت شهرستان اظهار کرد: در شهرستان دزفول ۴ نمازجمعه برگزار می‌شود که ظرفیت و بسترهای مناسبی برای نهادینه کردن فرهنگ مطالعه هستند باید فعال شده و تحت پوشش قرار گیرند و همچنین ارتباط مستقیمی با حوزه‌های علمیه برادران و خواهران برقرار شود.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان دزفول افزود: می‌توان زمانی از جلسات شورای فرهنگ عمومی را به کتاب و کتاب‌خوانی اختصاص داد و تصمیماتی در این خصوص اتخاذ کرد.

حجت الاسلام والمسلمین قاضی با اشاره به اهمیت نوآوری در این عرصه اشاره و تصریح کرد: باید شور و نشاط ایجاد شده در جامعه را با نوآوری تقویت کرده و افزایش داد و اجازه نداد که این شور مردمی کمرنگ شود.

همچنین در این دیدار مهدی سخاوت گزارشی از توزیع محصولات فرهنگی با عناوین انقلاب اسلامی، اسلام ناب محمدی و عناوین ارزشی و کمتر در دسترس توسط مجموعه فرهنگی وارثین ارائه داد و گفت سالانه قریب ۲۰۰ نمایشگاه در سطح شهرستان برگزار می کنیم.

مهدی سخاوت گفت: از عنایت امام جمعه محترم که بدون هرگونه تشریفاتی با ما همکاری کردند،سپاسگزاری می کنیم. پس از معرفی کتاب در خطبه ها توسط امام جمعه، ما هجوم نمازگزاران را برای تهیه آن کتاب شاهد بودیم.نقش نمازجمعه و تریبون نمازجمعه در مسائل فرهنگی بی بدیل و شگفت انگیزاست.

سخاوت همچنین گفت: ما توانستیم تازه های کتاب را به سرعت به دزفول برسانیم تا مخاطبان و اهل مطالعه در این زمینه کمبود نداشته باشند. همچنین علاوه بر عرضه کتاب و محصولات فرهنگی در نمازجمعه دزفول و شهرهای اقماری، نمایشگاه هایی را در شهرستان اندیمشک و گتوند نیز برگزار کردیم که با استقبال مردم مواجه شد.

لینک کوتاه: http://bidardez.ir/?p=2977

true
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد