×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
false

در جزئیات سفر معاون اول رئیس جمهور به شهرستان قرار بود ؛ جهانگیری به دزفول سفر کند تا پروژه پالایشگاه دزفول در این شهرستان را کلنگ زنی کند.

چهارشنبه ۱۶ /۱/ ۹۶ در سفر معاونت اول ریاست جمهوری ؛ وزیر صنعت و معدن و وزیر جهاد کشاورزی به شهرستان دزفول در کنار افتتاح کارخانه تولید کمپوست و تولید روغن های خوراکی ، کارخانه فولاد دزفول نیز افتتاح شد.

 

امروز شاهد آن بودیم کارخانه فولاد دزفول پس از مدتی انتظار بالاخره با تلاش نماینده محترم و دیگر دستگاه ها درشهرستان افتتاح شد،  عدم ایجاد صنایع تولیدی در بهبود اشتغال جوانان در شهرستان اگر چه باعث این شده است که  مردم دزفول از این اتفاق بسیار خوشحال باشند؛ لیکن به خوبی همه می دانند دزفولی که مهد کشاورزی است و بهترین خاک  و آب را برای کشت و زرع دارد ، اساسا تاسیس این چنین کارخانه هایی در آن با صنعت کشاورزی تناقض دارد.

اگر بخواهیم  از این مسئله که وجود کارخانه فولاد در دزفول از اساس مشکل دارد و نیاز شهرستان به این موارد نیست چون موجب مرگ کشاورزی و خاک مرغوب این شهرستان می شود بگذریم، با وجود این همه خطری که بر سر راه بقای کشاورزی  در شهرستان به وجود می آید باز هم افتتاح این کارخانه در میان هزاران کار انجام نشده دیگر برای مردم شریف دزفول،خرسندمان می کند.

در جزئیات سفر معاون اول رئیس جمهور به شهرستان قرار بود ؛ جهانگیری به دزفول سفر کند تا پروژه پالایشگاه دزفول در این شهرستان را کلنگ زنی کند.

پالایشگاهی که، ۶ سال پیش توسط نماینده سابق شهرستان دزفول و به بهانه انتخابات زده شد ؛ امروز بعد ازاین همه سال شاهد آن هستیم که قرار است؛مجددا  کلنگش توسط دولت تدبیر و امید و اتفاقا به صورت کاملا اتفاقی در ایام انتخابات زده شود.

امیدواریم اینبار کلنگ ها را کمی جدی تر بزنند چرا که  گویا کلنگ قبلی اثرش پاک شده است.

م احمدی

لینک کوتاه: http://bidardez.ir/?p=300

true
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد