×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
false

فیلم ماموز فیلمی به کارگردانی کمال تبریزی در مورد فردی به اسم قدرت بود که سودای نماینده شدن مجلس را داشت. نمیتوان گفت فیلم از درام ناپخته ای برخوردار بود اما به واقع ضعف داشت پیوستگی حوادث فیلم و رابطه علت معلولی قابل قبول در فیلم زیاد حاکم نبود و یک سری سکانس در کنار هم چیده شده بودند مثلا علت رفتن قدرت به خارج کشور تا خواننده شدن و برگشت به کشور …..

در این فیلم شخصیت ها پرورش نیافته بودند و تمام بار سنگینی فیلم بر روی دوش حامد بهداد در نقش قدرت بود به طوری که اگر بازی او را حذف کنیم عملا چیزی از فیلم باقی نمی ماند. قسمت ترسناک فیلم وجود شخصی در فیلم بود که مخاطب تا انتها درست متوجه نخواهد شد او که بوده است. متاسفانه فیلم در برخی قسمت ها مثل یک تیزر سیاسی بود تا فیلم سینمایی! و سعی داشت با کنایه های سیاسی قدرت را به شخصیتی سیاسی در کشور ربط دهد مانند:  کنار هم قرار دادن تصویر احمدی نژاد و ترامپ در بیلبوردی در کشور خارجی که قدرت (حامد بهداد) رفته بود را می توان از این دست کارها دانست.

فیلم شامل کنایه های سیاسی بود که عملا جناح بندی های سیاسی را مورد هدف قرار میدهد. مثبت ترین نکته فیلم سکانس آخر بود که سعی داشت تبیین کند به جای جناح بندی های سیاسی به فکر مردم باشید!

حسین جوازی

لینک کوتاه: http://bidardez.ir/?p=3088

true
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد