×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
false

استریل سازی توسط دستگاه اطو کلاو که ازسمت دانشگاه علوم پزشکی به حوزه داده شده و همچنین دستگاه اتو پرس ضدعفونی می شوند./ در این کارگاه روزانه ۲۶ نفر  کار های خیاطی، برش  و همچنین کاراتوکشی و استریل سازی را برعهده دارند.

 

به گزارش خبرگزاری خبری تحلیلی بیداردز؛ حوزه بسیج خواهران الزهرا(س) شهرستان دزفول، از ابتدای ورود ویروس کویید ۱۹ در شهرستان دزفول تا کنون در حال جهاد در عرصه تولید ماسک، لباس بیمار و پرستار و توزیع ارزاق در بین نیازمندان می باشد.

سرکار خانم نرگس احمدی نیا در گفت و گو  با خبرنگار واحد خبری تحلیلی  بیداردز بیان کردند؛ کارگاه تولید ماسک به همت حوزه الزهرا(س) دزفول، ازتاریخ ۲۴ اسفند ماه سال گذشته جهت خدمت رسانی به مردم دزفول شروع به کار کرد که علاوه بر تولید ماسک، لباس بیمار از جمله گان و کیت (لباس مخصوص پرستار بخش قرنطینه) تولید می کند.
در این کارگاه روزانه ۲۶ نفر  کار های خیاطی، برش  و همچنین کاراتوکشی و استریل سازی را برعهده دارند.

فرمانده حوزه بسیج خواهران الزهرا(س) دزفول، بااشاره به اقدامات انجام شده درادامه گفت: روزانه قریب به ۸۰۰ تا ۱۰۰۰ماسک تولید و همچنین حدود ۵تا۶ هزار برش در روز انجام می شود و همچنین روزانه حدود ۲۰۰ گان وکیت برش ودوخته می شود.

وی در باره استریل سازی اقلام بهداشت عنوان کرد: استریل سازی توسط دستگاه اطو کلاو که از طرف دانشگاه علوم پزشکی به حوزه داده شده و همچنین دستگاه اتو پرس ضدعفونی می شوند.

خانم احمدی نیا با بیان اینکه ماسک های دوخته شده جهت توزیع بین ادارات و جوانان جهادگر بسیجی که کار گندزدایی معابر شهر را انجام می دهند گفت: تمام ماسک های تولیدی تحویل ناحیه مقاومت بسیج دزفول داده می شود، همچنین روزانه تعدادی از ماسک ها و گان وکیت نیز تحویل به بیمارستان بزرگ دزفول داده می شود.

ایشان بااشاره به موانع و مشکلات کار جهادی گفت: در ابتدای مسیرکمبود مواد اولیه راداشتیم که با کمک های مردمی و به همت بسیج سازندگی حوزه مقاومت بسیج موانع برداشته شد و همچنین باهمت جوان دزفولی در ساخت دستگاه برش و پرس ماسک کاردوخت ماسک به نحو بهتری پیش می رود.

مسول حوزه بسیج خواهران الزهرا(س) دزفول در ادامه به اجرای طرح رزمایش همدلی و کمک مومنانه در دزفول اشاره کرد : در راستای بیانات مقام معظم رهبری تحت عنوان رزمایش همدلی_ کمک مومنانه  به همت بسیجیان حوزه بسیج خواهران در طی چند مرحله بسته های معیشتی تهیه وتوزیع شد.

به گزارش رسانه بیدار دز: مردم فهیم شهر مقاومت که همدلی خود را طی سال های دفاع مقدس نشان دادند و همیشه در میدان خدمت رسانی بوده اند می توانند کمک های مردمی خود را جهت تهیه اقلام برای خانوادهای نیازمند به شماره حساب  ( ۶۲۷۳_۸۱۱۰_۹۳۷۹_۰۲۷۴)  بنام نرگس احمدی نیا نزد بانک انصار واریز کنند.

گزارش تصویری به شرح زیر:

 

لینک کوتاه: http://bidardez.ir/?p=3348

true
true
false
true
  1. بازسازی ساختمان

    وب سایتتون واقعا عالیه ممنون

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد