×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
false

درپی درج پیام مخاطبان #بیداردز، درخصوص حقوق معوق کارگران زحمتکش شهرداری سیاه منصور، شهردار این شهر درگفتگو باخبرنگار بیداردزگفت: از همکاران عزیزم عذرخواهی می کنم و انشاالله برای آنها جبران خواهم کرد.

زهرا طیبی شهردار شهر سیاه منصور دزفول گفت: علت عقب ماندن حقوق کارکنان شهرداری سیاه منصور، پرداخت اقساط پرونده هایی است که از دوره های قبل وجود داشته و در سال جاری از سوی دادگستری و بیمه اجراییه گرفته اند، و ما مجبوریم بخش از واریزی دولت را برای جلوگیری از مسدود شدن حساب های شهرداری پرداخت کنیم.‌

وی‌افزود: ماهانه باتوجه به واریز ارزش افزوده، حقوق‌کارکنان پرداخت می شود و ما در حال حاضر حقوق دی ماه کارکنان شهرداری را پرداخت نکرده ایم که طی روزهای اینده و به محض ‌واریز ارزش افزوده اسفندماه، حقوق دی ماه پرداخت خواهدشد و ما یک ماه حقوق معوق به همکاران محترم خواهیم داشت که از این بابت از همکاران عزیزم عذرخواهی می کنم.

طیبی گفت: بر اساس مستندات موجود عرض می‌کنم، ما بلافاصله پس از واریز ارزش افزوده، ابتدا حقوق کارگران و‌پس از آن حقوق کارمندان محترم را پرداخت کرده ایم.

زهرا طیبی شهردار سیاه منصور در پایان گفت: عیدی و پاداش همکاران در اسفند ماه پرداخت خواهد شد و ضمن شرمندگی از همکاران عزیز امیدواریم با سبک شدن بدهی های شهرداری بتوانیم برای این عزیزان جبران کنیم.‌

 

 

 

لینک کوتاه: http://bidardez.ir/?p=3938

true
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد