×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
false

امام جمعه موقت دزفول گفت: اقدامات خوبی در زمینه مسائل فرهنگی دزفول انجام شده ولی نیاز است تلاش بیشتری در این خصوص صورت گیرد.

به گزارش بیداردز، حجت الاسلام عبدالحسین خسروپناه در خطبه های این هفته نماز جمعه در مصلای امام علی (ع) افزود: قرارگاه فرهنگی امام جمعه دزفول اقدامات خوبی در زمینه فرهنگی انجام داده که قابل ستایش است.
وی ادامه داد: متاسفانه کلیپ‌هایی برای شکستن حرمت‌ها در فضای مجازی منتشر می‌شود که باید با این اقدامات برخورد شود.
امام جمعه موقت دزفول مسوولان و متولیان فرهنگی را مسئول دانست و گفت: در برخی فروشگاه‌ها حرکات زننده ای دیده می‌شود، برخی می‌گویند باید فروشگاه را تعطیل کرد در حالیکه تعطیلی آن باعث بیکاری بالای ۳۰۰ کارگر می‌شود.
وی با بیان اینکه اگر متولیان امر تدبیر نکنند مردم آنها را تغییر می‌دهند، افزود: همه مسوولان باید دست به دست هم دهند و با عقلانیت اسلامی اجازه حرمت شکنی ندهند.
حجت الاسلام خسروپناه گفت: برخی افراد در این مواقع با انتقاد از مسوولان و نشر کلیپ مورد نظر خودزنی می‌کنند که باید بدانند اشاعه فحشا از خود فحشا بدتر است.
وی با بیان اینکه نهادهای فرهنگی، زحمات زیادی می‌کشند که قدردان آنها هستیم و باید همراهشان باشیم، افزود: مسائل امنیتی نیز وجود دارد ولی تا زنده ایم اجازه نخواهیم داد خون شهدا پایمال شود.
امام جمعه موقت دزفول با قدردانی از تلاش نیروهای انتظامی گفت: دغدغه اصلی مسوولان شهرستان اشتغال است و فرماندار، شهردار و شورای شهر اقدامات خوبی در این خصوص انجام داده اند و ارتباط خوبی با مردم دارند.

وی ادامه داد: دزفول ظرفیت خوبی در کشت گیاهان دارویی و گندم دارد که مسوولان باید بررسی کنند تا تولید گندم کمتر نشود.
حجت‌الاسلام خسروپناه با اشاره به جنگ اوکراین گفت: اوکراین بخشی از گندم کشورمان را تامین می‌کند که با جنگی که آغاز شده در آینده با بحران گندم روبرو خواهیم شد همانطور که مصر نیز چند ماهی است با قحطی گندم روبرو شده است.
وی بر ضرورت پرورش دام سبک وحمایت از شرکت‌های دانش بنیان برای افزایش چند برابری فرآورده‌ها تاکید کرد و افزود: دانش کشاورزی کم نیست البته مسوولان به این موارد واقف هستند ولی باید بیشتر به این موضوع توجه کنند.

خطیب جمعه دزفول در فرازی دیگر از خطبه‌های نماز جمعه به سالروز تاسیس سپاه پاسداران اشاره کرد و گفت: بیش از ۱۳۰ حمله هوایی پس از تاسیس سپاه انجام شد که به برکت سپاه ناکام ماندند.

وی با بیان اینکه کارهایی که سپاه انجام داده به معجزه شبیه است، افزود: دشمن شبانه روز علیه سپاه کار می‌کند که در برخی موارد نیز شبهه ایجاد می‌شود و باید برای مقابله با آن به جهاد تبیین پرداخت.
حجت‌الاسلام خسروپناه درخصوص مذاکرات هسته ای نیز گفت: در یک مقطع زمانی هرچه آمریکایی‌ها در مذاکرات می‌گفتند ما قبول می‌کردیم ولی اکنون با اقتدار در مذاکرات شرکت می‌کنیم.
وی افزود: آمریکا بعد از توافق سال ۲۰۱۵، یکهزار و ۵۰۰ تحریم جدید وضع کرده است.
امام جمعه موقت دزفول همچنین ۲۲ اسفند سالروز تاسیس بنیاد شهید را گرامی داشت و گفت: جنگ جهانی سوم علیه این کشور به برکت شهدا خنثی شد و حتی یک وجب از خاک ایران به دشمن داده نشد.
وی با اشاره به اینکه بنیاد شهید برای تکریم شهدا تاسیس شده است، افزود: دزفول ۲هزار و ۶۲۱ شهید، چهار هزار و ۷۵ جانباز و ۴۴۸ آزاده داده و پایتخت مقاومت لقب گرفته است.
حجت‌الاسلام خسروپناه با بیان اینکه ۲ درصد جمعیت دزفول شهید شده‌اند که باید تکریم شوند، گفت: باید عظمت ایثار و اخلاق شهید را به نسل جوان معرفی کرد.
وی افزود: کودتای ۸۸ که با اقتدار رهبری محقق نشد را در اوکراین اجرا کردند و باعث شد دولت اوکراین مردم خودشان را به قتل برسانند.
امام جمعه موقت دزفول با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران منافع و مصالح خودش را دارد، اظهارداشت: استکبار جهانی آمریکا است که فعلا روسیه در مقابل آن ایستاده و ما از روسیه حمایت می‌کنیم./ایرنا

 

لینک کوتاه: http://bidardez.ir/?p=4032

true
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد