×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
false

 

حجت الاسلام عبداللهی در خطبه های امروز نمازجمعه دزفول با بیان اینکه مردم به ویژه مسئولان در این روزها به دلی محکم، قلبی ایستاده و استقامت بالا نیاز دارند، گفت: وظیفه مسوولان خدمت به مردم است؛ مسوول باید همیشه خود را در محضر خدا ببیند و از باندبازی پرهیز کند.

ایشان افزود: ماه رمضان باید سکانداران جامعه را از خواب غفلت بیدار کند.

امام جمعه موقت دزفول افزود: اقتصاد نابسامان، فرهنگ نابسامان تولید می‌کند؛ معیشت نیز ارتباط مستقیمی با فرهنگ دارد که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی ادامه داد: تورم روی نظام توزیع درآمدها اثر ناموزون گذاشته، سفره مردم را خالی کرده و آرامش روحی مردم را مختل کرده است.

امام جمعه موقت دزفول اظهارکرد: جوان ایرانی با هزار بدبختی مبلغی جمع می‌کند تا خودرو بخرد، جهیزیه بخرد و قسطی برای مسکن فراهم کند که با موجی از تورم آرزوهایش بر باد می‌روند.

وی با بیان اینکه پایین آمدن ارزش پول ملی تا این حد بسیار زشت است، افزود: خانواده‌های ایرانی جرأت ندارند پول پس انداز کنند و برای فرار از تورم به سرعت کالا خریداری می‌کنند.

حجت الاسلام عبداللهی بیان کرد: نمونه بارز دلارمحوری، اعلام قیمت شورای رقابت برای گران ترشدن ۴۰ درصدی خودرو است که به معنای خرد کردن ستون فقرات خانواده ایرانی و عصبانی کردن مردم است؛ این شرکت‌ها حلبی‌های تولیدی را میلیاردی به مردم تحمیل می‌کنند.

امام جمعه موقت دزفول از موضع گیری معاون اول رییس جمهور در خصوص قیمت گذاری جدید خودرو ابراز خرسندی کرد و گفت: اقتصاددانان باید با قاطعیت حرف بزنند تا سلطه خودروهای کشور شکسته شود زیرا سیاست‌های خودرویی، مردم را آزرده خاطر کرده است.

وی ادامه داد: برای مملکت اسلامی زشت است که حرص داشتن خودرویی با کیفیت پایین به دل مردم بماند؛ کمر مردم زیربار گرانی خودرو و قطعات آن خرد شده است. وی با بیان اینکه آزادی زن ایرانی در عرصه‌های کلان علمی، فرهنگی و ورزشی قابل مشاهده است، افزود: در دسترس قراردادن زن، هوس‌بازی مرد را به همراه دارد که ترس و واهمه همیشگی زنان خارجی نتیجه آن است.

حجت الاسلام عبداللهی گفت: زیرساخت‌های قانونی و مدنی برای حجاب باید فراهم شوند البته با پاشیدن ماست بر زن بی‌حجاب مخالفیم؛ امر به معروف و نهی از منکر با رعایت ادب باید انجام شود.

وی با بیان اینکه هنوز ریل گذاری مناسبی برای امربه معروف و حجاب صورت نگرفته است، گفت: پارادوکسی در این خصوص وجود دارد که باید به وحدتی در این خصوص برسیم./مجد دز

لینک کوتاه: http://bidardez.ir/?p=4398

true
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد