×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
false

 

شهردار دزفول با تاکید بر تبدیل این شهر به کارگاه عمرانی تا پایان امسال گفت: ۵۰ طرح شاخص با ۱۰ هزار میلیارد ریال اعتبار با کمک قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) در این شهر طراحی و اجرا می شود.

? به گزارش بیداردز، محمد عتاب اهوازی عصر چهارشنبه در یکصد و شصت و سومین جلسه رسمی در صحن علنی این شورا، افزود: قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا به عنوان طراح و ناظر طرح های عمرانی شهری دزفول به کمک این شهرداری می آید.

?وی ادامه داد: این قرارگاه از هفته آینده در دزفول مستقر می شود و با هماهنگی های انجام شده در چند ماه آینده طرح های عمرانی مورد نیاز این شهر توسط قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) طرحی می شود که برای اجرای این طرح ها ۱۰ هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز خواهد بود.

?عتاب اهوازی ضمن تاکید بر لزوم تسویه حساب بدهی شهرداری به بانک شهر و تلاش برای جذب سرمایه گذار گفت: با توجه به ظرفیت بالای اجرای قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) بهره گیری از این قرارگاه برای اجرای این طرح ها در دستور کار است.

?شهردار دزفول با تاکید بر ضرورت تعیین تکلیف طرح قائم اظهار کرد: کارگروهی برای طرح قائم در شهرداری دزفول تشکیل شده است که با بررسی ابعاد مختلف این طرح تا یک هفته آینده طرح های عملیاتی شهرداری برای تعیین تکلیف این طرح به شورا ارایه می شوند.

?وی با بیان اینکه بدهی شهرداری دزفول به بانک شهر برای طرح قائم روزانه در حال افزایش است، افزود: روزانه یک میلیارد و ۸۵۰ میلیون ریال به بدهی شهرداری دزفول به بانک شهر در این طرح افزوده می شود به همین دلیل شهرداری دزفول برای تعیین تکلیف طرح قائم عجله دارد.

?عتاب اهوازی با اشاره به دعوت مدیرعامل بانک شهر خوزستان برای حضور در دزفول به منظور تعیین تکلیف طرح قائم گفت: شهرداری دزفول به دنبال نهایی کردن پیشنهادهای خود برای تعیین تکلیف طرح قائم و بدهی بانک شهر است که با نهایی شدن این پیشنهادها جلسه مشترک با مدیران عامل این بانک در دزفول برگزار می‌شود.

?شهردار دزفول گفت: ۱۸ سرمایه گذار برای سرمایه گذاری در دزفول اعلام آمادگی کرده اند که حمایت از این سرمایه گذاران و بستر سازی برای حضور سرمایه گذاران جدید اولویت شهرداری دزفول است.

?وی با بیان اینکه سامانه ۱۳۷ به طور ناقص در شهرداری دزفول اجرا شده است، افزود: افزایش اختیار به مناطق و نظارت بر اجرای گزارش های مردمی به این سامانه از جمله اقدام های در دستور کار برای تقویت سامانه ۱۳۷ است.

? اهوازی بیان کرد: دزفول توان تبدیل شدن به قطب کشاورزی در جنوب غرب کشور را دارد به همین دلیل ایجاد سازمان میادین شهرداری نیاز این شهر است.

?آسفالت مهمترین مطالبه مردم دزفول است

?شهردار دزفول همگرایی میان مدیران شهری را ضروری دانست و گفت: ارتقای خدمت رسانی به شهروندان در گرو همراهی، همدلی و اتحاد میان مسوولان و پرهیز از اختلاف و حاشیه است.

? وی بهره گیری از ظرفیت مراکز علمی برای ارتقای عملکرد شهرداری دزفول را مورد تاکید قرار داد و افزود: آسفالت مهمترین مطالبه مردم از مدیران شهری دزفول است به همین دلیل نهضت آسفالت معابر دزفول به عنوان اولویت در امسال پیگیری می شود./ایرنا

لینک کوتاه: http://bidardez.ir/?p=4466

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد