×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
false

شهردار دزفول با اشاره به ضرورت تدوین سند چشم انداز پنج ساله دزفول گفت: سند چشم‌انداز پنج ساله شهرداری دزفول بر اساس ظرفیت‌های علمی مراکز دانشگاهی شهرستان و بهره‌گیری از ظرفیت کارشناسی تدوین می‌شود.

 

به گزارش بیداردز محمد عتاب اهوازی روز یکشنبه در یکصد و شصت و هشتمین نشست رسمی شورای اسلامی شهر دزفول در صحن علنی این شورا، وضعیت سلول دفن پسماند شهرداری دزفول را نامناسب دانست و افزود: در صورت وقوع آتش سوزی در این سایت بروز مشکل جدی زیست محیطی قابل پیش‌بینی است.

 

شهردار دزفول با تاکید بر ضرورت ساماندهی وضعیت سایت دفن پسماند شهرداری دزفول گفت: ارتفاع زباله در این سایت به هشت متر رسیده است که چاره اندیشی برای بهبود شرایط آن به صورت اولویت پیگیری می‌شود.

 

وی ادامه داد: احداث سلول‌های جدید دفن پسماند به عنوان اولویت در دستور کار است و به زودی کار احداث و تکمیل سلول‌های جدید در مرکز دفن پسماند شهرداری آغاز می‌شود.

 

شهردار دزفول با اشاره به ضرورت تدوین سند چشم انداز پنج ساله دزفول گفت: سند چشم‌انداز پنج ساله شهرداری دزفول بر اساس ظرفیت‌های علمی مراکز دانشگاهی شهرستان و بهره‌گیری از ظرفیت کارشناسی تدوین می‌شود.

 

عتاب اهوازی با اشاره به خرید اتوبوس‌های جدید توسط شهرداری دزفول و استفاده نکردن از آنها به دلیل نداشتن راننده گفت: وزارت کشور برای جذب راننده جدید برای اتوبوس‌های تازه خریداری شده شهرداری دزفول موافقت نکرده است.

 

وی ادامه داد: با توجه به مخالفت وزارت کشور برای جذب راننده جدید، استفاده از ظرفیت موجود در شهرداری و بهره‌گیری از افرادی که در سال‌های گذشته به عنوان راننده جذب شده‌اند ولی در بخش‌های اداری مشغول فعالیت هستند، برای جبران این کمبود در دستور کار قرار گرفته است.

 

شهردار دزفول اظهار کرد: ۲۰ دستگاه اتوبوس توسط شهرداری دزفول طی چند ماه اخیر خریداری شده که تاکنون ۶ دستگاه اتوبوس وارد شهر شده است ولی به دلیل نداشتن راننده هنوز به کار گرفته نشده‌اند.

 

وی افزود: مشکل راننده اتوبوس‌های خریداری شده با استفاده از ظرفیت‌های داخلی شهرداری تا یک ماه آینده رفع می‌شود.

 

مراکز عرضه سیار قلیان در بوستان‌های دزفول جمع آوری می‌شوند

 

عتاب اهوازی با اشاره به آخرین وضعیت کمربندی دزفول گفت: جاده کمربندی دزفول حدود ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که با رفع تملک اراضی باقیمانده، برنامه ریزی لازم برای بهره برداری از این طرح تا سه ماه آینده انجام شده است.

 

وی با اشاره به آغاز طرح جمع آوری قلیان سراهای سیار در بوستان‌های دزفول افزود: قلیان سراهای سیار بوستان‌های دزفول تا چند هفته آینده به طور کلی جمع آوری و معدوم می‌شوند ضمن اینکه به افرادی که ‌در بوستان‌ها همراه خود قلیان دارند نیز تذکر لسانی داده می‌شود.

 

شهردار دزفول با بیان اینکه تاکنون ۲ هزار و ۵۰۰ قلاده سگ ولگرد از سطح شهر دزفول جمع آوری شده است، گفت: اعتبار مورد نیاز برای خرید مواد بیهوشی به منظور ادامه اجرای طرح جمع آوری سگ‌های ولگرد تامین شده است که با خرید این مواد، جمع‌آوری سگ‌های ولگرد توسط شهرداری دزفول ادامه می‌یابد.

 

ملیت کودکان کار در دزفول؛ افغانستانی، پاکستانی و ایران

عتاب اهوازی با بیان اینکه برای ساماندهی وانت بارها به ویژه مسیر دزفول به اندیمشک و همچنین کودکان کار و سد معبر پیاده روها تصمیم‌های خوبی در شهرستان گرفته شده است، بیان کرد: کودکان افغانستانی، پاکستانی و بومی سه گروه از کودکان کار فعال در تقاطع‌های دزفول هستند که برای ساماندهی هر دسته هماهنگی لازم انجام شده است.

 

وی افزود: سهم شهرداری دزفول از عوارض آلایندگی ۳۱۵ میلیارد ریال بود که بخش زیادی از این اعتبار در طرح‌های عمرانی و خدماتی این شهرداری هزینه شد.

 

شهردار اهواز با بیان اینکه عزم مدیریت شهری دزفول هزینه کرد عوارض آلایندگی تخصیص داده شده برای رونق شهر است، گفت: اصلاح چهار نقطه حادثه خیز دزفول تا سه ماه آینده عملیاتی می‌شود.

 

وی با بیان اینکه رتبه کنونی شهرداری دزفول ۱۱ است که تا پایان امسال به ۱۲ ارتقا می‌یابد، افزود: پیرو سفر استانی رییس جمهور به خوزستان و اطلاع آیت الله رییسی از کمبود جدی ماشین آلات شهرداری‌های استان، در روزهای اخیر استانداری، فهرست ماشین آلات مورد نیاز شهرداری دزفول را اخذ کرده که به نظر می‌رسد خبرهای خوبی در این زمینه در پیش است.

لینک کوتاه: http://bidardez.ir/?p=4472

true
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد