×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
false

متاسفانه یکی از سایت های معلوم الحال دزفول مطابق ادوار گذشته انتخابات اقدام به تخریب دیگر کاندیداها نموده است.این سایت افراطی که این روزها در حمایت از یکی از کاندیداها دست و پا میزند ، حمایت و تبلیغات خود برای کاندیدای مورد نظرش را در تخریب دیگر کاندیداها دنبال می کند. پرواضح است که علت اینکار خالی بودن کارنامه نامزد متبوع این سایت است. و الا بهترین تبلیغ برای هر نامزد کارنامه و عملکرد اوست.
عوامل این سایت در هرشرایط موضع و عملکرد متفاوت و عجیب از خودنشان می دهند. یکبار همسر فلان کاندیدا را تمسخر می کنند. یکبار پیش داوری ناجوانمردانه و بدون استدلال از یک نامزد می کنند. یکبار یک جناح سیاسی ریشه دار را دزد و اختلاسگر می نامند.
یکبار نیز از سخنان رهبری مایه می گذارند و روز بعد برخلاف سخنان ایشان بداخلاقی انتخاباتی را پیش می گیرند.
این درحالیست که یکی از اعضای اصلی این سایت چندی پیش بعلت دریافتی های غیرقانونیش درشهرداری بدنام شده بود. و حالا نیز شنیده ها حاکی از رد صلاحیت ایشان در انتخابات شورای شهر است.حال مشخص نیست که باکدام اعتبار و جسارت به دیگر کاندیداها بی احترامی می کنند.
فعالان رسانه ای درهمه حال خصوصا زمان انتخابات لازم است تا اخلاق را سرلوحه کار خود قرار دهند و طبق فرمایش امام خامنه ای بجای تخریب کاندیدای مقابل؛ توانایی های کاندیدای خود را اطلاع رسانی کنند.

فراموش نکنیم که پس از تمام شدن ایام انتخابات این اخلاق و صداقت است که باقی می ماند و این دروغگویان هستند که رسوا خواهند شد.

لینک کوتاه: http://bidardez.ir/?p=469

true
true
false
true