×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
false

دکتر خسروپناه همچنین با گلایه از فرایند اجرایی سند ۲۰۳۰ و انتقاد از کوتاهی شورای انقلاب فرهنگی ،شورای عالی آموزش وپرورش و مجلس شورای اسلامی نسبت به این سند گفت:این نهادهای فرهنگی دیده بان هستند ولی متاسفانه درباره سند ۲۰۳۰ توجه دقیق نداشتندوباید جبران کنند.

به گزارش بیدار دز؛ آئین باشکوه نماز جمعه دزفول در اولین جمعه از رمضان المبارک با حضوراقشارمردم متدین و ولایت مدار دزفول و به امامت حجت الاسلام والمسلمین عبدالحسین خسروپناه امام جمعه موقت دزفول در مصلای امام علی (ع) این شهرستان برگزارشد.

خطیب موقت نماز جمعه دزفول در خطبه اول نماز با دعوت مردم به تقوای الهی گفت:تنها ره توشه انسان پرهیزکاری است و انسان در ماه رمضان سیروسلوک و تقرب خودرا با خدای متعال پیدا می نماید.
امام جمعه موقت دزفول درادامه این خطبه به تبیین آئین معاشرت و ارتباط با خدای متعال درماه رمضان پرداخت و افزود: ادب بندگی از مهمترین آداب معاشرت است بطوریکه انسان کامل یعنی نبی مکرم اسلام اخلاق نیکو را از خدای سبحان درخواست می نماید.

دکتر خسروپناه با بیان اینکه بخشی از اخلاق ،ادب بندگی است به تقسیم بندی اخلاق انسان با خدای متعال ، با خلق، با خود و با طبیعت پرداخت و یادآورشد: ادب بندگی یعنی پذیرش قلبی ربوبیت الهی در همه امور و باید پذیرفت که ربوبیت خدا سریان دارد برکل عالم وآدم .
وی افزود: فرهنگ ،اقتصاد و سیاست ما باید با تدبیر الهی باشد و از تفکر غرب که انکار ربوبیت الهی است باید اجتناب کرد.

امام جمعه موقت دزفول با تبیین راه رسیدن به تحقق ادب بندگی افزود: تخلق الهی ازدوراه یکی استیلا برقوای حیوانی یعنی شهوت و غضب با ذکر موت و دوم با کسب فضائل اخلاقی با ذکر خدا امکان پذیر است.


حجت الاسلام والمسلمین خسروپناه در خطبه دوم نماز با تسلیت سالگرد ارتحال ام المومنین حضرت خدیجه کبری (س) اظهار داشت: آن بانوی مطهره با مجاهدتهایی که در کنار پیامبر اسلام داشت نقش مهمی را در ترویج اسلام ایفا نمود.

امام جمعه موقت دزفول در فرازی دیگر از خطبه های نماز با گرامیداشت سالگرد ارتحال جانسوز حضرت امام خمینی (ره) و سالروز انتخاب حکیم فرزانه حضرت آیت الله العظمی خامنه ای بعنوان رهبر جمهوری اسلامی ایران به تبیین خط دقیق امام راحل با دومبنای توحید و ولایت و با اصل مهم آن یعنی حکومت اسلامی پرداخت واظهارکرد:
با شناخت حداقل ۵ شاخص خط امام یعنی استقلال کشور، اسلامیت نظام، اعتماد به مردم و جمهوریت نظام و استکبار ستیزی بخصوص استکبار امریکا و نیز توجه به محرومان و مستضعفان به خوبی میتوان خط همه افراد وجریانات را شناخت.

دکتر خسرو پناه انقلاب اسلامی را نعمت بزرگ الهی برشمرد و گفت: پس از رحلت امام ، رهبری فرزانه انقلاب به این شاخص ها عمل کرد و ذره ای از خط امام فاصله نگرفت ، محکم ایستادبطوریکه دوست ودشمن به آن اعتراف می کنند.

حضور ۷۰درصدی مردم در انتخابات و در کمال امنیت یک معجزه سیاسی قرن ۲۱ است
امام جمعه موقت دزفول در بخشی دیگر از خطبه های نمازجمعه از حضور مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا تشکرکرد و اظهار داشت: حضور ۷۰درصدی مردم در این دوره از انتخابات و در کمال امنیت یک معجزه سیاسی قرن ۲۱ است که باید این موفقیت را به مردم ایران تبریک گفت.

درخواست از رئیس جمهور منتخب و مسئولان محلی برای حل مشکلات مردم
وی افزود: جادارد رئیس جمهور منتخب به دغدغه های مردم در خصوص اشتغال ،توجه به محرومان ، مبارزه با فساداداری وحل مشکلات مردم اهتمام بیشتری ورزد و مسئولان محلی شهرنیز با کمک دولت نسبت به راه اندازی کارخانه هایی که به کشاورزی منطقه اسیب نرساند برای حل مشکل بیکاری جوانان شهرستان دزفول اقدام کنند.

گلایه از کوتاهی شورای انقلاب فرهنگی ،شورای عالی آموزش وپرورش ومجلس شورای اسلامی
دکتر خسروپناه همچنین با گلایه از فرایند اجرایی سند ۲۰۳۰ و انتقاد از کوتاهی شورای انقلاب فرهنگی ،شورای عالی آموزش وپرورش و مجلس شورای اسلامی نسبت به این سند گفت:این نهادهای فرهنگی دیده بان هستند ولی متاسفانه درباره سند ۲۰۳۰ توجه دقیق نداشتند و باید جبران کنند.
خطیب موقت نماز جمعه دزفول هدف این سند به لحاظ محتوا تبدیل کشور ما به شهروند غربی است واین موضوع با آموزه های دینی و فرهنگ غنی ما تعارض دارد.

 

لینک کوتاه: http://bidardez.ir/?p=621

true
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد