×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
false

رئیس موزه دفاع مقدس شهرستان دزفول بیان کرد؛ برای برقراری امنیت و حفاظت از این موشک ها و موزه دفاع مقدس، نیروی انتظامی باید اقدامات لازم را برقرار کند.

به گزارش خبر گزاری بیدار دز،دیروز۲۵/۶/۹۶ از طرف سازمان هوافضا ۵ موشک برای نصب در موزه دفاع مقدس شهرستان دزفول فرستاده شده، که امروزنصب میشوند .

مسعود جولایی رئیس موزه دفاع مقدس در مصاحبه تلفنی با خبرنگار بیدار دز بیان کرد؛ از دیروز مورخ ۲۵/۶/۹۶ از طرف سازمان هوافضا ۵ عدد موشک برای نصب در موزه دفاع مقدس شهرستان دزفول، امده است؛ که ۳ عدد از این موشک ها سکوی پرتاب دارند که امروز کلاهک ها و لانچرهای این موشک ها نصب می شوند و تا فردا این موشک ها نصب خواهند شد.

جولایی فر اضافه کرد؛ ۲ موشک دیگر سجیل هستند که یکی از این موشک ها، به نام دزفول نام گذاری شده است و به ارتفاع ۱۲ و ۱۸ متر هستند ؛ که ابتدا باید جای آنها مشخص شود.
به دلیل ارتفاع بلند این موشک ها برای استحکام در نصب، نیاز به کار اساسی هست، که بعد از برنامه های دهه محرم حسینیه ثارالله و تامین اعتبار ۴۰میلیونی؛ برای نصب این دو موشک، اقدام خواهیم کرد.
رئیس موزه دفاع مقدس شهرستان دزفول در آخر بیان کرد؛ برای برقراری امنیت و حفاظت از این موشک ها و موزه دفاع مقدس، نیروی انتظامی باید اقدامات لازم را برقرار کند.

گزارش تصویری اختصاصی بیداردز از انتقال و نصب موشک های موزه دفاع مقدس:

لینک کوتاه: http://bidardez.ir/?p=1178

true
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد