×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
false

جانشین حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد دزفول، مهمترین مشکل کشور را نوع نگاه غیرانقلابی دانست و راه حل گذشتن از این مشکلات را مدیریت انقلابی در تمامی سطوح بیان کرد.

به گزارش خبرگزاری بیداردز، محمد احمدزاده، جانشین حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول در سخنران پیش از خطبه های شهر میانرود گفت: اگر حصر موسوی و کروبی که براساس اصل ۱۷۶ قانون اساسی بود، صورت نمی‌گرفت، امروز مانند سوریه شاهد قتل عام مردم بی‌گناه کوچه و بازار از سوی تکفیری‌ها و منافقین بودیم.

احمدزاده افزود: مگر سران فتنه در بیانیه خود اهانت‌کنندگان به ساحت عاشورای حسین‌(ع) و کسانی که صف نمازگزاران را سنگباران کرده بودند را «مردمان خداجوی» معرفی نکرده بودند؟ آقایان تبیین کنند، میان آنها و حضرت اباعبدالله حسین چه مناسبتی می‌توانست وجود داشته باشد؟!

وی با توجه به اتفاقات اخیر در کشور، خطر امروز را اشرافی گری مدیران و مسئولین کشوری دانست و در ادامه افزود: این فتنه است که‌ ما نگاهی به توان داخلی نداریم و با خارجی‌ها قرارداد می‌بندیم و جوانان بیکار می‌شوند، می‌گویند ما تنها به اندازه آبگوشت بزباش توانایی داریم. از سوی دیگر نماینده ای در مجلس با مظلومیت تمام، گرفتن حقوق ۵ یا ۶ ملیونی را بسیار کم دانسته و سهم بیشتری را از سفره انقلاب طلب می کند.

جانشین حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول در پایان مهمترین مشکل کشور را نوع نگاه غیرانقلابی دانست و راه حل گذشتن از این مشکلات را مدیریت انقلابی در تمامی سطوح بیان کرد و گفت: هر کجا به این روحیه انقلابی تکیه کردیم، همان جا اکنون نقطه قوت کشور محسوب می شود.

در آخر احمد زاده باتوجه به وضعیت نابه سامان شهدای گمنام دزفول اضافه کرد؛ که جای تاسف دارد از شهرستانی که میزبان شهدای گمنام است ولی در مهمانداری ضعیف عمل میکند!

لینک کوتاه: http://bidardez.ir/?p=1741

true
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد