×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
false

در حالی که کمتر از یک ماه تا شروع مسابقات پارا آسیایی جاکارتا مانده ورزشکاران دزفولی با نهایت سعی و تلاش در حال تمرین برای این مسابقات هستند. خبرنگار بیدار دز با حضور در محل تمرین این عزیزان ضمن گفتگویی کوتاه با آقایان ماشالله طاهری (مربی تیم) و عبدالرضا جوکار در جریان روند آماده سازی این عزیزان قرار گرفت.

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما جناب آقای ماشاالله طاهری

بفرمایید که چند نفر از ورزشکاران شهرستان دزفول به مسابقات پارا آسیایی جاکارتای اندونزی اعزام می شوند؟
مسابقات پارا آسیایی جاکارتا در کشور اندونزی مهر ماه امسال برگزار می گردد آقایان عبدالرضا جوکار در پرتاب نیزه کلاس f53، علیرضا قلعه ناصری در پرتاب دیسک کلاس f56 ، آقای میکائیل دیانی در مسابقات دو میدانی ۱۵۰۰ متر و ۵۰۰۰ متر کلاس کم بینایان و نابینایان و رضا رحیمی در تیر کمان به همراه بنده به عنوان سرمربی به مسابقات پارا آسیایی اعزام خواهیم شد. این مسابقات از ۱۴ تا ۲۴ مهر ماه در جاکارتا برگزار می شود.
بچه ها صبح و بعد از ظهر تمرین میکنند و انشالله تا روز اعزام به آمادگی نهایی خواهند رسید و به امید خدا بتوانیم نماینده شایسته ای برای کشور عزیزمان باشیم و با کسب مدال های خوش رنگ باعث سرافرازی همشهریان عزیزمان باشیم.

عبدالرضا جوکار رئیس هیئت معلولان و جانبازان شهرستان دزفول

 

عرض سلام خدمت آقای جوکار

درخواستتان از مردم چیست؟
انشا الله همانند گذشته ورزشکاران دزفول با دست پر از مسابقات پارا آسیایی جاکارتا برگردند و برای هموطنان عزیز و همشهری های عزیزمان افتخار کسب کنند. از ملت شریف و همشهری های عزیزمان میخواهیم که مثل همیشه دعا گوی ما باشند تا ما هم بتوانیم در مسابقات پارا آسیایی عناوین قهرمانی را کسب کنیم.

این چندمین دوره ای هست که شما در مسابقات پارا آسیایی شرکت می کنید؟
خدمتتان عرض کنم که از دوره اول در ۲۰۰۶ مالزی که به صورت آزمایشی برگزار شد بنده حضور داشته ام و سال ۲۰۱۰ که بصورت رسمی در گوانژو برگزار شده  تا ۲۰۱۸ این سومین باری هست که بنده حضور دارم.

در دوره های قبل چه عناوین قهرمانی را کسب کرده اید؟
در مجموعه چهار دوره بنده دو طلا و دونقره در پرتان نیزه و وزنه توانسته ام کسب کنم.

در بحث آمادگی جسمانی الان در چه سطح و وضعیتی قرار دارید؟
هنوز به آمادگی صد درصد نرسیده ام ولی در روز های باقی مانده به آمادگی کامل خواهیم رسید البته دو سه سالی هست که به خاطر عدم برگزاری مسابقات پرتاب نیزه در کلاس f53 از میادین دور بوده ام ولی تمرینات خودم را داشته ام و خدا را شکر سال گذشته توانستم جواز حضور در مسابقات پارا آسیایی را در مسابقات جایزه بزرگ دبی کسب کنم. قابل ذکر هست که ما یک ورزشکار دیگری هم داریم به نام آقای امان الله پاپی که از شهرستان اندیمشک در پرتاب نیزه کلاس f57 با ما تمرین میکنند و همگی با مربی گری آقای طاهری به مسابقات اعزام خواهیم شد.

در پایان هم تشکر میکنم از مجموعه رسانه ای بیدار دز که این مصاحبه را ترتیب دادید و از مردم عزیزمان انتظار دعای خیر داریم به امید پیروزی در مسابقات پارا آسیایی جاکارتا
لازم به ذکر هست که آقای جوکار از سال ۷۳ تا کنون ۴۰ مدال رنگین از مسابقات مختلف جهانی و المپیک به دست آورده اند که ۱۷ مدال آن طلا بوده است.

به امید موفقیت فرزندان دزفول در این مسابقات و کسب مدال های خوش رنگ

لینک کوتاه: http://bidardez.ir/?p=2733

true
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد