×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
false

چند روزی است که اخبار دردآوری از حملات مسلحانه(سلاح گرم وسرد) به شهروندان، تحت عنوان جیب بری، زورگیری موبایل، سرقت مسلحانه ازمنزل، سرقت طلا ازخانم ها و… به گوش میرسد.
چندی پیش منزل یک جانباز در کوی مقاومت مورد سرقت مسلحانه قرارگرفت. موارد متعدد از سرقت موبایل شهروندان شنیده می شود. اخیرا هم شنیده شد که سارقان در اقدامی گستاخانه و باتهدید سلاح سرد در خیابان اصلی شهر موبایل یکی از شهروندان را مطالبه می کنند که بامقاومت وی مواجه می شوند.
کار به جایی می رسد که امام جمعه محترم نیز طی نامه ای به دبیرشورای عالی امنیت ملی خواستار بهبود وضعیت امنیتی این شهرستان می شود.
در این خصوص لازم دیدم نکاتی را یادآور شوم:

١- جناب سرهنگ الهامی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان دزفول در مدت مسئولیت خود در شهرستان دزفول نشان داده اند که با تسلط برکار و تلاش و پشتکار انقلابی بر مشکلات غلبه کرده اند اما ایشان باید بدانند امنیت و تامین امنیت شهروندان تعطیل بردار نیست و لخظه ای غفلت از جامعه خسارات جبران ناپذیری را به مردم وارد خواهد کرد.
۲-برای اطلاع نماینده محترم، رئیس شورای شهر، امام جمعه محترم و دیگر مسئولان شهر! دزفول دومین شهر بزرگ استان، ماه هاست که فرماندار ندارد. دزفول ماه هاست رئیس شورای تامین ندارد. چرا نسبت به این اهانت استاندار به مردم دزفول سکوت می کنید؟ مگر مسئولیت امنیت یک شهر با فرماندار آن نیست؟ پس چه شده که پذیرفته اید که قریب یک سال باید فرمانداری دزفول با سرپرست اداره شود؟ کافی نیست افتتاح ها و بازدیدهای نمایشی و بی فایده؟ کافی نیست سهل انگاری و نشنیدن مشکلات مردم؟
دریغ از یک موضع گیری و صحبت از جانب نماینده شهرستان، دریغ از یک جلسه خبری برای گفتگو با مردم. و دریغ از یک اقدام عملی درخور و شایسته برای رفع نگرانی های مردم.
۳-دادگستری و دادستان محترم شهرستان نقشی اساسی و مهم در این زمینه برعهده دارند. ضرورت محاکمه و معرفی سارقان و متجاوزان به حریم امنیت مردم اولین و ابتدایی ترین وظیفه ذاتی قوه قضاییه است. مردم باید جدیت مسئولان و دستگاه قضا را ببینند تا امنیت را در جامعه احساس کنند.
۴-تمامی مسئولان و مدیران شهرستان باید بخوبی بدانند عملکردشان در جایگاه حقوقی شان می تواند باعث بهبود و یا تزلزل نظام جمهوری اسلامی که نتیجه خون هزاران شهید گلگون کفن است، بشود و به طور حتم بدانید که عملکرد شما در خدمت به مردم قبل از هر چیزی تکلیفی است که بردوش شما نهاده شده است و به طور قطع مردم عملکرد شما را فراموش نخواهند کرد.
۵- از جناب سرهنگ الهامی بعنوان خط مقدم امنیت شهرستان می خواهیم در اسرع وقت گزارشی از عملکرد خود و مشکلات و موانع به مردم شریف شهرستان ارائه نمایند تا مردم در مورد مقصرین اصلی این وضعیت اگاهی پیداکنند. و همچنین از دیگر دستگاه ها همچون سپاه پاسداران انقلاب اسلامی می خواهیم که همچون گذشته به یاری مردم و شهروندان عزیز دزفولی بشتابند.

والسلام
محمدعلی احمدی نیا

مدیر مسئول سایت خبری تحلیلی بیدار دز

لینک کوتاه: http://bidardez.ir/?p=2958

true
true
false
true
  1. مهدی

    باسلام
    از این متن
    چرا تصویری از ایشون که بحمدالله از مدیران جوان و آینده دار شهرستان هستند نزدین؟
    فکر کردین به اینها میگن تقوا؟
    لطفا نظر رو تایید کنید

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد