×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
false

لذا چشم بینای بسیج دانشجویی شهرستان دزفول در صورت رویت هر نوع فتنه انگیزی در روند انتخابات به صراحت حقیقت را به سمع مردم شریف شهرستان خواهد رساند.

 

به گزارش تارنمای بیداردز؛ با توجه به نشر بیانیه و موضع گیری های تند، با موضوع انتخابات در سطح شهرستان دزفول با عنوان جمعی از دانشجویان بسیجی شهرستان دزفول، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان دزفول این نوع بیانیه های را در این ایام انتخابات تکذیب کرد و در همین راستا بیانیه ای به شرح زیر منتشر کرد.

بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان دزفول:
بسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ
قُلْ أَعُوذُ بِرَبِّ النَّاسِ.بگو پناه مى برم به پروردگار مردم .مَلِکِ النَّاسِ.پادشاه مردم.إِلَهِ النَّاسِ.معبود مردم.مِنْ شَرِّ الْوَسْوَاسِ الْخَنَّاسِ.از شر وسوسه‏ گر نهانى.الَّذِی یُوَسْوِسُ فِی صُدُورِ النَّاسِ.آن کس که در سینه‏ هاى مردم وسوسه مى ‏کند.مِنَ الْجِنَّهِ وَالنَّاسِ چه از جن و [چه از] انس.
پیامبر با عنوان اسوه الاحسنه فرمودند که بعثت من بعثت مکارم اخلاق بود .چند صباحیست شاهد آنیم که با به صدا درآمدن زنگ روند انتخابات عده ای که کفه شیفتگی به قدرتشان به کفه شیفتگی به خدمتشان سنگینی میکند به هر دستاویزی برای جذب اذعان عمومی و پرکردن سبد رای خود متمسک میشوند.
ما جمعیت دانشجویان بسیج دانشجویی شهرستان دزفول همه این حضرات را به تقوا دعوت میکنیم منش ما و مسلک ما به عنوان نماینده جریان انقلاب در دانشگاه ها تبیین مواضع انقلاب است و همچنین تبیین منشور انتخابات سالم و خصوصیات کاندیدای انقلابی و انتخاب اصلح براساس منویات مقام معظم رهبری هم همچون روز روشن است. و ما تا اخرین لحظه در کنار مردم شریف به روشنگری برای انتخاب اصلح کمک میکنیم.
موضع ما بر اساس امر رهبر انقلاب کمک به مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است.
لذا چشم بینای بسیج دانشجویی شهرستان دزفول در صورت رویت هر نوع فتنه انگیزی در روند انتخابات به صراحت حقیقت را به سمع مردم شریف شهرستان خواهد رساند.
لازم به ذکر است از هرگونه موضع گیری بسیج دانشجویی شهرستان دزفول توسط شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان دزفول از مبادی قانونی و رسمی و انقلابی منتشر خواهد شد و درغیراینصورت کذب است.
اللهم اصلح کل فاسد من امورالمسلمین

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان دزفول

لینک کوتاه: http://bidardez.ir/?p=3221

true
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد