×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
false


به گزارش بیدار دز
، در این روزها که روند ابتلا به بیماری کرونا در کشور افزایش یافته است و دوباره مجبور به خانه نشینی شده‌ایم کارهای مختلفی میتوان انجام داد که یکی از آن‌ها حفظ قرآن است، شاید این کار بنظر سخت بیاید اما اگر به شما بگوییم در دزفول ۲۵ نفر با یک دوره یک ماهه حافظ یک جز و نیم از قرآن شده‌اند شاید باورتان نشود.

دانیال فرحانی که خود حافظ کل قرآن کریم است و اقدام به برگزاری کلاس‌های حفظ قرآن کرده است در این باره به خبرنگار بیدار دز گفت: ما اول مرداد ماه سال جاری دوره یک ماهه حفظ قرآن ویژه برادران را برای سنین ۱۱ تا ۱۷ سال در شهرک خیبر شهرستان دزفول برگزار کردیم که در ثبت نام اولیه ۶۵ نفر نام نویسی کردند و پس از مصاحبه این دوره با ۲۵ شرکت کننده آغاز شد و در پایان دوره تمام شرکت کنندگان حافظ یک جز و نیم از قرآن کریم شدند.

وی در ادامه با ذکر این نکته که روند حفظ قرآن توسط شرکت کنندگان هنوز هم بصورت کلاس‌های آنلاین ادامه دارد افزود: پس از پایان دوره یک ماهه در مرداد ماه تعداد افراد تحت آموزش را اضافه کردیم و به ۴۵ نفر رساندیم. هم اکنون کلاس برادران ما حافظ ۴ جز قرآن هستند و کلاس خواهران ما که به تازگی دایر شده در حال حفظ جز اول هستند.

فرحانی در پاسخ به این سوال که آیا این کلاس‌ها محدودیت سنی دارند یا خیر؟ گفت: محدودیت سنی نداریم و ما اکنون افراد بالای ۳۰ سال را هم در کلاس‌هایمان تحت آموزش داریم

دانیال فرحانی در پایان یادآور شد: در کلاس‌هایمان تفسیر و مفاهیم قرآن کریم را هم در کنار حفظ قرآن به شرکت‌کنندگان آموزش می دهیم و امیدواریم دوستان قرآنی‌مان با تلاش و پشت کار ظرف یک سال و هشت ماه حافظ کل قرآن کریم شوند و بتوانیم قدمی در راستای مطالبه مقام معظم رهبری که تربیت ۱۰ میلیون حافظ قرآن در کشور است برداریم.

گزارش تصویری این دوره به شرح زیر می باشد:

لینک کوتاه: http://bidardez.ir/?p=3470

true
true
false
true
  1. محسن حاجی

    بسیار عالی
    خدا خیرشون بده و سعیشون مشکور ان شاء الله
    مایه افتخارند
    و ممنون از شما بابت پوشش این فعالیت جهادی بسیار خوب

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد