×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
false

یکی از اهداف عمده در جنگ نرم فروپاشی خانواده است/ زن ها مهم ترین عنصر تربیتی در خانواده و جامعه هستند /با کمک طلاب خواهر جلسات نونهال و نوجوان دختران برگزار می شود

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیداردز؛به همت کانون جلسات شهرستان دزفول، جشن ولادت حضرت زهرا(س) ویژه دختران نونهال و نوجوان،در حسینیه ثارالله برگزار شد.

در حاشیه این برنامه، خبرنگار بیداردز با حجت الاسلام رضا مقامی از مسولین هیئت اجرایی کانون جلسات شهرستان دزفول گفتگو گرد:

آقای مقامی لطفا پیرامون سابقه تشکیلات واحد خواهران کانون جلسات و ضرورت تشکیل آن برای مخاطبین توضیح بدهید؟

کانون جلسات قرآن شهرستان دزفول یک تشکیلات مردم نهاد است که با هدف حمایت و پشتیبانی از جلسات قرآن برادران و خواهران بیش از ٢٠سال است که تشکیل شده است. یکی از کمیته های کانون جلسات قرآن، کمیته بانوان است که مسؤلیت حمایت و پشتیبانی از جلسات قرآن بانوان را برعهده دارد.
زن ها مهم ترین عنصر تربیتی در خانواده و جامعه هستند لذا ضرورت دارد که محافل قرآنی و جلسات معرفتی مناسب برای خواهران فراهم باشد. اگر دختران و مادران از چشمه زلال قرآن و سیره اهل بیت سیراب شوند نتایج آن در نهاد مقدس خانواده و جامعه را شاهد خواهیم دید.

یکی از اهداف عمده در جنگ نرم فروپاشی خانواده است. این مطلب ضرورت تقویت جلسات قرآن دختران و مادران را مضاعف می گرداند.

 

در دوره جدید هیئت اجرایی کانون جلسات قرآن، در کمیته بانوان یک شورای هفت نفره از مسؤلین جلسات خواهر تشکیل داده که امورات کمیته بانوان توسط این شورای هفت نفره مدیریت می شود.
علاوه بر این با کمک طلاب خواهر جلسات نونهال و نوجوان دختران در چند نقطه شهر در مساجد و حسینیه ها شروع به فعالیت نموده اند. این رویکرد جدید و پرداختن به تربیت قرآنی دختران کودک و نوجوان به شرط استمرار و تداوم در دراز مدت نتایج بزرگی خواهد داشت. با عنایت حضرت زهرا(س) این رویکرد گسترش پیدا خواهد کرد.

اهداف برگزاری برنامه امروز و نتایج آن را بفرمایید؟

جشن امروز اجتماع این جلسات تازه تأسیس بود که با هدف انگیزه بخشی بیشتر به اعضای جلسات و مسؤلین جلسات برگزار گردید. به لطف خداوند استقبال بسیار خوب بود و مراسم باشکوه و نشاط انجام پذیرفت.
رویکرد جدید کمیته بانوان کانون جلسات قرآن، در ابتدا تشکیل و تقویت جلسات دختران و در ادامه فعالیت در زمینه استحکام بخشیدن به نهاد مقدس خانواده خواهد بود.
گزارش تصویری :
عکاس: خانم حیدری

لینک کوتاه: http://bidardez.ir/?p=3569

true
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد