×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
false

بزرگداشت حماسه یوم الله ۹دی در دزفول برگزار شد

بزرگداشت حماسه یوم الله ۹دی دیشب در حسینیه ثارالله با حضور مردم در همیشه صحنه شهرستان دزفول و مسئولین در حسینیه ثارالله با سخنرانی سردار شاهوارپور فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان برگزار شد.

سردار شاهوار پور در این مراسم با اشاره به حوادث مهمی که از ابتدای انقلاب تا به حال امنیت ملی را به خطر انداختند، گفت: ما ۳ حادثه مهم داشتیم. اول جنگ تحمیلی بود. جنگی برای ساقط کردن نظام جمهوری اسلامی بود. همه جمع شده بودند چه جنایاتی که انجام دادند، وارد مرزها شدند، حمله شیمیایی کردند و… در این جنگ خاکریز دشمن معلوم بود. دوم فتنه سال۸۸ بود. این فتنه سخت تر از جنگ بود. سوم ارتحال امام(ره) بود. بعضی ها منتظر بودند و ببینند که درگیری داخلی واختلاف پیش بیاید، انقلاب و تکلیف رهبری چه می شود، که خدا هدایت کرد و یک آدم شایسته به تمام معنا، که همان مقام معظم رهبری است مسئولیت را به دست گرفتند.

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) ادامه داد: اما در بحث فتنه ۸۸ واقعا کار سخت بود. بعضی از افراد که در نظام جمهوری اسلامی سال ها مسئولیت های بزرگی داشتند مانند هاشمی رفسنجانی، خاتمی، کروبی و موسوی؛ آدم هایی انقلابی و مورد وثوق و اعتماد مردم و دارای سوابق درخشان بودند ولی صحنه گردان در فتنه بودند. امام به مسئولین توصیه کردند که به سمت دنیاگرایی و حزب گرایی نروید. در یک انتخابات که بیش از ۸۰ درصد مردم حدود ۴۰میلیون نفر شرکت کرده بودند به جای این که به یک فرصت تبدیل شود به یک تهدید منجر شد. بعد از فتنه۸۸، دشمن گستاخ تر شد و ۶ قطعنامه علیه ما صادر نمودند.

سردار شاهوار پور افزود: مقام معظم رهبری فرمودند هر کسی که اعتراض دارد از مسیر قانونی حرکت کند متاسفانه اینطور نشد و فتنه گران به مردم عادی و مغازه ها و مراکز انتظامی و بسیج حمله ور شدند. آن ها به ام القرای اسلامی تهران؛ مرکز ثقل جریان انقلابی اسلام لشکرکشی کردند. این فتنه بیش از ۹ ماه به طول انجامید و فتنه گران ول کن قضیه نبودند و تا آخر سال ۸۸ فراخوان زدند.

سردار شاهوارپور گفت: در فتنه۸۸ خاکریز مشخص نبود، جبهه خودی و غیرخودی مشخص نبود یک غباری شکل گرفته بود و کار سخت شده بود. عوامل رژیم سابق نیز وارد صحنه شدند، انگلیسی ها، آمریکایی ها و اسرائیلی ها پمپاژ و شارژ می کردند. در روز عاشورا به تکیه امام حسین حمله کردند و تعرض کردند و مردم متوجه شدند که این ها فراتر از این حرف ها هستند. حرکت عظیم مردمی در روز نهم دی شکل گرفت، مردم شعار می دادند خامنه ای کوثر است دشمن او ابتر است. تلاش دشمن این بود که ولایت را کنار بگذارند که ناکام ماندند.

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) با انتقاد از رفتار بعضی مسئولین گفت: بعضی مسئولین با مردم دو رو بودند و با دشمن با صداقت رفتار می کردند. وقتی با دشمن قدم می زنید این می شود که تحریم ها بیشتر می شود.

دشمن بداند این انقلاب زمینه ساز ظهور هست.

از خانم کلینتون وزیر خارجه سابق آمریکا پرسیدند که چه مشکلی حل نمی شود؟ در جواب گفت مشکل ایران حل نمی شود! من به ۱۲۰ کشور رفتم و هرجا رفتم جای پای ایران را مشاهده می کردم.

امیدواریم مشکلات مردم حل شود و این شدنی است.

سردار شاهوار پور در پایان یادی از شهید سلیمانی کردند و افزود: سردار سلیمانی ولایت پذیر بودند.

لینک کوتاه: http://bidardez.ir/?p=3871

true
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد