×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
false

⭕️مسئولین نباید با رفتارخود باب سوال را ببندند/دزفول نیم قرن است که از یک مدیریت ضعیف، وابسته و خسته رنج می برد

#اختصاصی_بیداردز

?به گزارش بیداردز، جمعی از اصحاب رسانه و فعالین رسانه ای دزفول، عصر جمعه با آیت الله شیخ رضا سبط الشیخ انصاری دیدار کردند.‌

?در این دیدار که در محل حوزه علمیه آیت الله سبط الشیخ انصاری (ره) برگزار می شد، پس از صحبت های آیت الله سبط الشیخ انصاری، خبرنگاران به بیان دیدگاه های خود در موضوعات مختلف پرداختند.

آیت الله شیخ رضا سبط الشیخ انصاری در این دیدار گفت: مسئولین نباید با رفتار خود کاری کنند تا باب سوال پرسیدن را مسدود کنند، در روایت داریم که اگر علم و دانش و آنچه مردم باید بدانند را مانند گنجینه هایی بدانیم، کلید آن گنجینه سوال پرسیدن است و نشان دهنده اهمیت خبرنگاری و رسانه است.

?وی در پاسخ به سوال خبرنگاران مبنی بر عدم ورود ایشان به مسائلی چون معیشت مردم گفت: متاسفانه منتقدان مطالب ما را دراعتراض به کنسرت محدود می کنند، حال آنکه ما در موضوعات مختلف و متعدد هم در سخنرانی ها ورود می کنیم و هم در میدان عمل ورود می کنیم، که اعتقاد دارم شایسته نیست انسان کارهایی که انجام می دهد را به نمایش بگذارد.

? رئیس حوزه علمیه آیت الله سبط الشیخ انصاری دزفول گفت: مطلبی که بنده در خصوص فقر نوشته بودم را هیچ‌کدام از رسانه های دزفول منتشر نکرد تا یک رسانه در تهران آن را منتشر کرد.

?وی‌افزود: سرویس های بهداشتی حرم سبزقبا، لکه ننگی بر پیشانی مسئولین دزفول بود، که مطلبی در اعتراض به وضعیت آنها منتشر کردم، اما بازهم رسانه ها آن را منتشر نکردند.

?وی با اشاره به حدیث دیگری اضافه کرد: امیر المومنین(ع) می فرماید، کسی که نسبت به مسائل اطراف خویش بی تفاوت باشد، مانند مرده ای است در بین زندگان، شهر دزفول نیم قرن است که از یک مدیریت ضعیف وابسته و خسته رنج می برد، در این شرایط عالم واقعی کسی است که در جاهای ‌مهم موضع گیری کند، و خیلی از آقایان موضع گیری نمی کنند، چرا که می خواهند محبوب بمانند.

?شیخ رضا سبط الشیخ انصاری در پاسخ به خبرنگار بیداردز در خصوص گروه بندی های پیدا و‌پنهان مختلف در دزفول که مانع از پیشرفت و رشد دزفول شده اند گفت: سال هاست که این گروه بندی ها در این شهرستان ریشه دوانده است، و راهکار برون رفت از این شرایط، مطالبه گری جمعی، همراه با عقلانیت و مدیریت مطالبه، خواهد بود.

تاریخ خبر: ۲ اردیبهشت ۱۴۰۱

لینک کوتاه: http://bidardez.ir/?p=4108

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد