×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
false


ورود فاضلاب از غرب دزفول به رودخانه دز پایان یافت

محمدرضا کرمی‌نژاد عصر جمعه بعد از اجرای کامل این طرح به خبرنگار ما گفت: با توجه به ورود فاضلاب پادگان تیپ ۲۹۲ زرهی دزفول به نقطه غربی رودخانه دز، اجرای طرح خط انتقال فاضلاب این پادگان به طول یک هزار و ۸۰۰ متر در اولویت قرار گرفت از این رو پس از تعیین پیمانکار، عملیات اجرایی این طرح در روز چهارم خرداد روز مقاومت و پایداری آغاز شد.

وی اعتبار صرف شده برای اجرای این خط انتقال فاضلاب را افزون بر ۸۰ میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: خوشبختانه اجرای این خط انتقال تکمیل و به پایان رسید و از این پس ورود فاضلاب سنتی و خام پادگان زرهی دزفول به رودخانه دز متوقف شد و با اتصال به شبکه انتقال فاضلاب به تصفیه‌خانه بزرگ فاضلاب دزفول هدایت می‌شود.

مدیرعامل آبفا خوزستان با بیان اینکه ورود هرگونه فاضلاب از غرب شهر دزفول به رودخانه دز به طور کامل حذف شده است، گفت: سایر نقاط ورودی فاضلاب به رودخانه دز شناسایی و بازرسی شده و اقدامات لازم برای تامین اعتبار و اجرای خطوط لازم به زودی وارد فاز اجرایی می‌شود.

وی با اشاره به سایر طرح‌های انتقال فاضلاب دزفول افزود: اقدامات قابل توجهی در حوزه فاضلاب دزفول انجام شده و یا در حال انجام است به طوریکه در حال حاضر پنج پیمانکار در حوزه فاضلاب این شهرستان در حال اجرای طرح هستند که می‌توان به اجرای ۲ طرح انتقال فاضلاب در بافت قدیم دزفول اشاره کرد.

کرمی نژاد با بیان اینکه رفع مشکلات فاضلاب کوی مدرس و طالقانی دزفول نیز در دستور کار است، یادآور شد: در حال حاضر چهار هزارو ۲۶۰ میلیارد ریال طرح فاضلاب در شهرستان دزفول در حال اجرا است که امیدواریم با تلاش‌های صورت گرفته این طرح‌ها در آینده نزدیک تکمیل و آماده بهره برداری شوند.

لینک کوتاه: http://bidardez.ir/?p=4691

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد