×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
false

مانور حجاب/هدف از برگزاری این برنامه در مرکز شهرو بازار در محل تردد شهروندان و خانم ها یک نوع مانور حجاب برای ابراز وجود حجاب بود.


به گزارش خبرگزاری بیداردز؛ دیروز برنامه ای به نام کمپین خیابانی (من حجاب را دوست دارم) در محل چهارراه شریعتی برگزارشد،در همین راستا گفتگویی کوتاه با مسئول برگزار کننده ی برنامه آقای سعید ملکوتی کارشناس مسئول فرهنگی آموزش و پرورش شهرستان دزفول انجام دادیم .

درمورد برنامه ای که اجرا شد و اهداف آن لطفا توضیحاتی دهید؟
این برنامه به مناسبت هفته عفاف و حجاب جهت ترویج فرهنگ حجاب و عفاف به نام کمپین خیابانی (من حجاب را دوست دارم) از طرف معاونت پرورشی آموزش و پرورش با حضور دانش آموزان دختر و خانواده هایشان در محل چهارراه شریعتی برگزار گردید.

هدف از برگزاری این برنامه در مرکز شهرو بازار در محل تردد شهروندان و خانم ها یک نوع مانورحجاب برای ابراز وجود حجاب بود.
حدود ۵۰۰،۶۰۰ عروسک و گیره روسری در قالب هدیه از طرف شرکت کنندگان در این برنامه به عنوان هدیه به خانم هایی که از حجاب و پوشش آنها مناسب نبود اهدا شد و با اهدای این هدایا به این خانم ها با رفتاری خوب و مهربانانه توصیه به حجاب و پوشش مناسب می شد و این توصیه مورد توجه دیگر خانم ها قرار می گرفت و بارها موجب اصلاح پوشش افراد می شد که نشان از نیاز و نتیجه دادن این نوع برنامه ها دارد.

در این برنامه تابلویی برای ارائه نظرات در مسیر عبور رهگذاران نصب شد که خانم ها بر روی آن تیکه کاغذهایی را که به عنوان دستنوشته در مورد حجاب و عفاف نصب کردند و با استقبال شایان توجهی مواجه شد و حدود ۳۰۰ ،۴۰۰ دستنوشته جمع آوری و بر روی تابلو نصب و در معرض دید عموم قرار گرفت.
ان شاءالله بنا داریم کمپین من حجاب را دوست دارم دزفول را در شبکه های اجتماعی گسترش دهیم تا نتایج بهتر و بیشتری کسب کنیم.

در آخر اگر صحبتی دارید بفرمایید؟
با وجود اینکه خودم از مسئولان فرهنگی هستم ولی یک گلایه ای از مسئولان فرهنگی دارم روی این کمپین هم برنامه ریزی و هم توان مالی و انسانی مصرف کردیم ولی از مسئولان هیچ اقدام و عملی ندیدیم.
اگر مسئولین مربوطه اقدام کنند و خواستار اجرای برنامه ی فرهنگی باشند ما هم به عنوان آموزش و پرورش می توانیم دانش آموزان را هماهنگ و جمع کنیم و از این ظرفیت مناسب استفاده کنیم.

هم افزایی و اشتراک نیرویی بین مسئولان فرهنگی باید انجام شود تا در برنامه های فرهنگی بعدی از تمام ظرفیت ها به نحو احسن استفاده کنیم.

گزارش تصویری اختصاصی بیدار دز، از کمپین من حجاب را دوست دارم:

لینک کوتاه: http://bidardez.ir/?p=963

true
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد